1.Διδακτικός στόχος: · Να γνωρίσουν ακουστικά και να μπορούν να διαχωρίσουν τους ψηλούς και χαμηλούς ήχους. · Να έρθουν σε μια πρώτη επαφή με το πεντάγραμμο και το κλειδί του ΣΟΛ. · Να μάθουν να ονομάζουν τις νότες. · Να μπορούν να συνδέουν κάθε νότα με συγκεκριμένο χρώμα. · Να ξεχωρίζουν τις γραμμές από τα διαστήματα και να μπορούν να αναγνωρίζουν τις νότες πάνω στο πεντάγραμμο. 2.Σκοπός: · Να γίνει ορισμός της λέξης «νότα». · Οι μαθητές να καταστούν ικανοί να κατανοήσουν τη χρησιμότητα του γραπτού κώδικα σε μια «γλώσσα». · Να μπορούν να αναγνωρίσουν ήχους και να τους διαφοροποιήσουν ανάλογα με το τονικό τους ύψος. · Να γίνει γνωριμία με τη μουσική σημειογραφία. 3.Διδακτική προσέγγιση: · Άτυπη μουσική εκπαίδευση (μουσικοκινητικές δραστηριότητες, μουσικά παιχνίδια). · Τυπική μουσική εκπαίδευση (πεντάγραμμο, κλειδί ΣΟΛ και αναγνώριση νοτών πάνω σε αυτό). 4.Δια
Τέλειο!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΧαίρομαι που σου αρέσει, δημιουργήθηκε για τις ανάγκες του μαθήματος της Ιστορίας της Μουσικής της Α Λυκείου (Μουσικό Σχολείο). Ίσως όμως θα μπορούσε να παρουσιαστεί και σε μαθητές γενικής παιδείας...
Διαγραφή