Στόχοι:
Τα παιδιά:
- Να γνωρίσουν τη ζωή και το έργο του Μότσαρτ.
- Να γνωρίσουν το μουσικό όργανο ΤΣΕΜΠΑΛΟ και να μπορούν να αναγνωρίζουν τη χροιά του.
- Να γνωρίσουν μια από τις πιο δημοφιλείς όπερες που έγραψε ο Μότσαρτ, τον «Μαγικό Αυλο».
- Να ονομάζουν διάφορους σπουδαίους συνθέτες που έζησαν στη Βιέννη.
- Να εκτελούν σε κρουστά σώματος το 3ο μέρος της Σονάτας του Μότσαρτ (αρ. 11), γνωστή και ως «Marcha Turca».
- Να έρθουν σε επαφή με την έννοια της ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΦΟΡΜΑΣ και συγκεκριμένα τη μορφη ΑΒΑ (Φεγγαράκι μου λαμπρό)
- Να έρθουν σε επαφή με τη φόρμα Παραλλαγή και να κατανοήσουν τα βασικά στοιχεία της.
- Να γνωρίσουν σημαντικά αξιοθέατα από τις δύο πόλεις της Αυστρίας που έζησε ο Μότσαρτ (Σαλσπουργκ & Βιέννη).
Εκπαιδευτικός Μουσικής: Άννα Ζίγκα
Για περισσότερες ιδέες και σχέδια μαθήματος επισκεφθείτε το ιστολόγιό της:
https://annazinga-music.blogspot.com/
"Γεια σας παιδιά! Μαντέψετε ποιος είναι σήμερα μαζί μας! Ο Μότσαρτ! Αυτόν τον μήνα είναι και τα γενέθλιά του (27 Ιανουαρίου)»
Το μάθημα είναι σχεδιασμένο για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση, παρόλα αυτά μπορεί να δώσει ιδέες για εφαρμογή στην τάξη.
Προσεγγίζεται διαθεματικά και συνδέεται κυρίως με το μάθημα της Γεωγραφίας, αφού ο Μότσαρτ μας ταξιδεύει νοερά στις πόλεις που έζησε στην Αυστρία και μας δείχνει πανέμορφα αξιοθέατα.
Ευχαριστούμε για τα πολύ ενδιαφέροντα σχέδια μαθημάτων . Είναι εξαιρετικά και ιδιαίτερα βοηθητικά στη δουλειά μας!
ΑπάντησηΔιαγραφή