Παρασκευή, τελευταία ώρα μαθήματος (6η ώρα) με μια Γ΄ Δημοτικού. Ξεκινώ το μάθημά μου (τα παιδιά πολύ κουρασμένα και άρα ανήσυχα). Έχω προγραμματίσει ένα μάθημα γεμάτο ακροάσεις και δραστηριότητες βασισμένες σε αυτές. Ξαφνικά το ρεύμα κόβεται.... και τώρα τι κάνουμε;
Ο υπολογιστής είχε μπαταρία αλλά τα ηχητικά παραδείγματα θα έπαιζαν από το You Tube. Επομένως το μάθημα που είχα προγραμματίσει ακυρώνεται. Μουσικά όργανα δεν υπήρχαν διαθέσιμα και έτσι έπρεπε να σκεφτώ κάτι γρήγορα ώστε να κρατήσει το ενδιαφέρον των μαθητών μου.
Δεν ξέρω πως και γιατί, αλλά το πρώτο πράγμα που μου ήρθε στο μυαλό είναι να παίξουμε το κλασικό παιχνίδι: "Όνομα, ζώα, φυτά". Σε περίπτωση που δεν θυμάστε πως ακριβώς παίζεται πατείστε ΕΔΩ.
Φυσικά δεν το έπαιξα με τον κλασικό τρόπο!
1) Έδωσα 5 κατηγορίες: Όνομα, Ζώο, Φυτό, Πράγμα και Μουσικό Όργανο.
2) Έπαιξαν συνεργατικά ανά θρανίο.
3) Ο τρόπος βαθμολογίας ήταν ελαφρά διαφοροποιημένος σε ότι αφορά την κατηγορία Μουσικό Όργανο. Όποιος το έβρισκε βαθμολογούνταν με 20 πόντους (αντί 10 των υπόλοιπων κατηγοριών) και 10 πόντους αν και άλλα παιδιά είχαν βρει το ίδιο.
Με μεγάλη μου χαρά παρατήρησα ότι έπαιξαν πολύ όμορφα, δεν μάλωσαν (κάτι που το συγκεκριμένο τμήμα συνηθίζει να κάνει, ειδικά στην ώρα μου) και η ώρα πέρασε γρήγορα και ευχάριστα για όλους.
Φυσικά σε ότι αφορά μουσικούς στόχους το συγκεκριμένο παιχνίδι δεν προσφέρει και πολλά. Μόνο σε ότι αφορά το όνομα των οργάνων και την ορθογραφία τους, όμως είναι μια καλή λύση σε περίπτωση ανάγκης. Προσωπικά θα το δοκιμάσω και στο ολοήμερο και προτείνω επίσης αν είστε γονείς να το παίξετε με τα παιδιά σας!
Ο υπολογιστής είχε μπαταρία αλλά τα ηχητικά παραδείγματα θα έπαιζαν από το You Tube. Επομένως το μάθημα που είχα προγραμματίσει ακυρώνεται. Μουσικά όργανα δεν υπήρχαν διαθέσιμα και έτσι έπρεπε να σκεφτώ κάτι γρήγορα ώστε να κρατήσει το ενδιαφέρον των μαθητών μου.
Δεν ξέρω πως και γιατί, αλλά το πρώτο πράγμα που μου ήρθε στο μυαλό είναι να παίξουμε το κλασικό παιχνίδι: "Όνομα, ζώα, φυτά". Σε περίπτωση που δεν θυμάστε πως ακριβώς παίζεται πατείστε ΕΔΩ.
Φυσικά δεν το έπαιξα με τον κλασικό τρόπο!
1) Έδωσα 5 κατηγορίες: Όνομα, Ζώο, Φυτό, Πράγμα και Μουσικό Όργανο.
2) Έπαιξαν συνεργατικά ανά θρανίο.
3) Ο τρόπος βαθμολογίας ήταν ελαφρά διαφοροποιημένος σε ότι αφορά την κατηγορία Μουσικό Όργανο. Όποιος το έβρισκε βαθμολογούνταν με 20 πόντους (αντί 10 των υπόλοιπων κατηγοριών) και 10 πόντους αν και άλλα παιδιά είχαν βρει το ίδιο.
Με μεγάλη μου χαρά παρατήρησα ότι έπαιξαν πολύ όμορφα, δεν μάλωσαν (κάτι που το συγκεκριμένο τμήμα συνηθίζει να κάνει, ειδικά στην ώρα μου) και η ώρα πέρασε γρήγορα και ευχάριστα για όλους.
Φυσικά σε ότι αφορά μουσικούς στόχους το συγκεκριμένο παιχνίδι δεν προσφέρει και πολλά. Μόνο σε ότι αφορά το όνομα των οργάνων και την ορθογραφία τους, όμως είναι μια καλή λύση σε περίπτωση ανάγκης. Προσωπικά θα το δοκιμάσω και στο ολοήμερο και προτείνω επίσης αν είστε γονείς να το παίξετε με τα παιδιά σας!
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου