Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

CHROME MUSIC LAB



     Πριν από λίγες μέρες καθώς περιηγούμουν στο διαδίκτυο, ανακάλυψα μια εφαρμογή που αφορά τη μουσική! 

     Θεωρώ ότι αποτελεί έναν πολύ έξυπνο τρόπο να παρουσιάσουμε στα παιδιά, πως να συνθέτουν μελωδίες, ρυθμούς, αλλά και πολλές άλλες ενδιαφέρουσες παραμέτρους που αφορούν τη μουσική.



Πατώντας στον παρακάτω σύνδεσμο θα μεταφερθείτε στην ιστοσελίδα του.

https://musiclab.chromeexperiments.com/Experiments


Μπορείτε να φτιάξετε το δικό σας τραγούδι:





Να πειραματιστείτε με ρυθμούς:






Να δείτε σε φασματογράφημα ήχους από μουσικά όργανα, ζώα κ.α.



Να ακούσετε μείζονες και ελάσσονες συγχορδίες:



Να δείτε σε γραφική αναπαράσταση τα ηχητικά κύματα που παράγουν διάφοροι ήχοι:




Να ακούσετε αρπίσματα (με επιλογή πιάνου ή άρπας) και επιλέγοντας τον τόνο και την ταχύτητα που επιθυμείτε. 





Συνδυάστε μουσική και χρώμα, φτιάξτε μια γραφική παρτιτούρα:






Φτιάξτε τη δική σας μελωδία:




Να πειραματιστείτε με τη φωνή σας χρησιμοποιώντας το VOICE SPINNER (δεν υπάρχει βίντεο):



Δείτε οπτικοποιημένες συχνότητες και δείξτε πως μπορούμε να "χτίσουμε" συγχορδίες με το HARMONICS (δεν υπάρχει βίντεο):




Οπτικοποιήστε γνωστά μουσικά κομμάτια με το PIANO ROLL:




Πειραματιστείτε με τις συχνότητες και τις ταλαντώσεις:




Δείτε πως παίζονται οι χορδές με το STRINGS (δεν υπάρχει βίντεο):


     Αν υπάρχει η δυνατότητα να συνεργαστείτε με τον εκπαιδευτικό πληροφορικής και το μάθημά σας να γίνει στο εργαστήριο θα ήταν ιδανικό, διαφορετικά με τη βοήθεια ενός προτζέκτορα μπορείτε να το παρουσιάσετε στους μαθητές σας. Αφήστε τους να παίξουν, πειραματιστούν και να συνθέσουν, θα είναι μια αξέχαστη εμπειρία για όλους!
      

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΙΣ ΝΟΤΕΣ ΣΤΟ ΠΕΝΤΑΓΡΑΜΜΟ

1.Διδακτικός στόχος: ·         Να γνωρίσουν ακουστικά και να μπορούν να διαχωρίσουν τους ψηλούς και χαμηλούς ήχους. ·         Να έρθουν σε μια πρώτη επαφή με το πεντάγραμμο και το κλειδί του ΣΟΛ. ·         Να μάθουν να ονομάζουν τις νότες. ·         Να μπορούν να συνδέουν κάθε νότα με συγκεκριμένο χρώμα. ·         Να ξεχωρίζουν τις γραμμές από τα διαστήματα και να μπορούν να αναγνωρίζουν τις νότες πάνω στο πεντάγραμμο. 2.Σκοπός: ·         Να γίνει ορισμός της λέξης «νότα». ·         Οι μαθητές να καταστούν ικανοί να κατανοήσουν τη χρησιμότητα του γραπτού κώδικα σε μια «γλώσσα». ·         Να μπορούν να αναγνωρίσουν ήχους και να τους διαφοροποιήσουν ανάλογα με το τονικό τους ύψος. ·         Να γίνει γνωριμία με τη μουσική σημειογραφία. 3.Διδακτική προσέγγιση: ·   Άτυπη μουσική εκπαίδευση (μουσικοκινητικές δραστηριότητες, μουσικά παιχνίδια). ·        Τυπική μουσική εκπαίδευση (πεντάγραμμο, κλειδί ΣΟΛ και αναγνώριση νοτών πάνω σε αυτό). 4.Δια

Α ΡΑΜ ΣΑΜ ΣΑΜ

Παραδοσιακό μαροκινό τραγούδι με κινήσεις. Οι στίχοι του δεν έχουν κάποιο συγκεκριμένο νόημα. ΣΤΙΧΟΙ: Ελληνικοί στίχοι: Α ραμ σαμ σαμ, α ραμ σαμ σαμ, κούντι κούντι κούντι κούντι  κούντι ραμ σαμ σαμ (x2) Ακούω, ακούω κούντι κούντι κούντι κούντι  κούντι ραμ σαμ σαμ (x2) Α ραμ σαμ σαμ, α ραμ σαμ σαμ, κούντι κούντι κούντι κούντι  κούντι ραμ σαμ σαμ (x2) Κοιτάζω, κοιτάζω, κούντι κούντι κούντι κούντι  κούντι ραμ σαμ σαμ (x2) Α ραμ σαμ σαμ, α ραμ σαμ σαμ, κούντι κούντι κούντι κούντι  κούντι ραμ σαμ σαμ (x2) Φουσκώνω, φουσκώνω, κούντι κούντι κούντι κούντι  κούντι ραμ σαμ σαμ (x2) Α ραμ σαμ σαμ, α ραμ σαμ σαμ, κούντι κούντι κούντι κούντι  κούντι ραμ σαμ σαμ (x2) Φωνάζω, φωνάζω, κούντι κούντι κούντι κούντι  κούντι ραμ σαμ σαμ (x2) Παραλλαγή: Α ραμ σαμ σαμ, α ραμ σαμ σαμ γκούλε γκούλε γκούλε γκούλε γκούλε ραμ σαμ σαμ  (x2) Στα γόνατα, στα γόνατα και στο στήθος στήθος στήθος  στήθος γόνατα και πάνω και κάτω και στο στήθος στή

ΜΙΑ ΞΑΦΝΙΚΗ ΒΡΟΧΗ (ΗΧΟΙΣΤΟΡΙΑ)

Στόχοι/Σκοποί: Εισαγωγή στην ηχητική απόδοση μιας ιστορίας Εισαγωγή στη δραματοποιημένη κίνηση Εισαγωγή στην έννοια του crescendo Εισαγωγή στην έννοια του accelerando Υλικά: Μεγάλος χώρος για κίνηση Κρουστά όργανα τάξης Διάφορα ηχογόνα αντικείμενα (μολύβια, φελλοί, μπουκάλια κ.τ.λ.) Εικόνα που να παραπέμπει στην ιστορία (πλαστικοποιημένη και σε μεγέθυνση) Εισαγωγικές Δραστηριότητες:  Προετοιμάστε το θέμα της ηχοιστορίας προκαλώντας μια συζήτηση με τα παιδιά. Π.χ. Ρωτήστε τα: "Σας έχει ποτέ συμβεί, ενώ περπατάτε στο δρόμο, να πιάσει μια ξαφνική βροχή;", "Όταν βρέχει και δεν κρατάμε ομπρέλα, πως συνήθως περπατάμε;". Ανάλογα με τις απαντήσεις τους καθοδηγήστε τα προς την υπόθεση της ιστορίας που θα ακολουθήσει. Δείξτε μια εικόνα η οποία περιγράφει την υπόθεση της ιστορίας που θα ακολουθήσει στα παιδιά και έπειτα ζητείστε τους να σας πουν τι βλέπουν.  Στη συνέχεια προσπαθήστε να αποδώσετε αυτά που βλέπετε στην εικόνα (π.χ. πουλ