Καλημέρα σε όλα τα αγαπημένα μου
παιδιά! Ελπίζω να είστε όλοι καλά και να περνάτε όσο πιο δημιουργικά μπορείτε
αυτές τις μέρες. Σας έχω ετοιμάσει κάποιες δραστηριότητες, ώστε να θυμηθούμε
αυτά που έχουμε κάνει στα μαθήματά μας αλλά και για να περάσουμε όσο πιο
ευχάριστα και μουσικά γίνεται αυτές τις μέρες που είμαστε στο σπίτι.
Eισαγωγή:
Το τα:
·
Θυμίζω πως για το Τα χτυπάμε ένα παλαμάκι και για
το Τι-τι χτυπάμε δύο φορές: μία φορά το δεξί μηρό και μία φορά τον αριστερό
μηρό.
Προσοχή: Δεν
ξεχνώ πώς τα Τι-τι είναι ίσα με ένα Τα και για αυτό παίζονται πιο γρήγορα.
Ώρα για εξάσκηση:
· Με τη βοήθεια κάποιου μεγάλου επισκέπτομαι το ΥοuTube και βλέπω το παρακάτω βίντεο:
·
Σε αυτόν τον σύνδεσμο θα βρείτε μια δραστηριότητα
με 7 παραδείγματα.
Πριν από κάθε παράδειγμα, κοιτάξτε προσεχτικά τη ρυθμική
φράση που παρουσιάζεται.
Συνοδεύστε κάθε παράδειγμα με παλαμάκια και χτύπημα
των μηρών, λέγοντας Τα και Τι-τι, όπως κάναμε στην τάξη!
Μετά από δύο
προσπάθειες…. ήρθε η ώρα για κάτι πιο διασκεδαστικό. Διαλέξτε δύο αντικείμενα
από την κουζίνα σας (πχ πλαστικό ποτήρι για το Τα και κουτάλι για το Τι-τι) ή
από την κασετίνα σας (πχ γόμα για το Τα και μολύβι για το Τι-τι), καθήστε σε
ένα τραπέζι και συνοδεύστε πάλι όλα τα παραδείγματα αυτή τη φορά με τα
αντικείμενα.
Ώρα για χορό:
Ακούστε το παρακάτω ηχητικό
απόσπασμα
Φανταστείτε πως μπαίνετε κρυφά στην κουζίνα της
μαμάς σας και θέλετε να φάτε κρυφά γλυκά ή πως ετοιμάζεστε να κάνετε μια
σκανταλιά και δεν θέλετε να σας καταλάβει κανείς!!!
Όσο ακούτε αυτόν το γλυκό
ήχο που σας θυμίζει μεταλλόφωνο, προσπαθήστε να κινηθείτε ακολουθώντας το ρυθμό
της μουσικής. Όταν ακούγονται άλλα όργανα, μπορείτε να χορέψετε ελεύθερα,
ακολουθώντας πάντα τη μουσική.
Ώρα για ακρόαση με ηχηρές κινήσεις:
και συνοδεύστε το με παλαμάκια και χτύπημα στους
μηρούς, όπως κάνατε στην πρώτη δραστηριότητα.
Ανυπομονώ να δοκιμάσουμε όλα τα παραπάνω και από κοντά, όταν
με το καλό γυρίσουμε στις τάξεις μας!!!
Εκπαιδευτικός Μουσικής: Μαρίνα Μίντζα.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου