Aγαπημένα μου παιδιά, έχουμε καιρό να
βρεθούμε!!!Ελπίζω να είστε όλοι καλά και να περνάτε όσο πιο δημιουργικά
μπορείτε αυτές τις μέρες. Σας έχω ετοιμάσει κάποιες δραστηριότητες, ώστε να
θυμηθούμε αυτά που έχουμε κάνει στα μαθήματά μας αλλά και για να περάσουμε όσο
πιο ευχάριστα και μουσικά γίνεται αυτές τις μέρες που είμαστε στο σπίτι.
·
Εισαγωγή:
Θα δουλέψουμε με το τραγούδι που
έχουμε ήδη τραγουδήσει και χορέψει στην τάξη: «Φατού γιο» και φυσικά…τους
μουσικούς σωλήνες (boomwhackers) και τις χρωματιστές νότες που
έχουμε μάθει με τους σωλήνες!
·
Ακρόαση:
Άκουσε το τραγούδι από τη Σενεγάλη με τίτλο «Φατού γιο» (“Fatou yo”-«Με λένε Φατού»)
Γράψε στο τετράδιο μουσικής μια
μικρή ιστορία με αφορμή το τραγούδι: (Κλείσε τα μάτια και άσε τη μουσική να σου
δημιουργήσει εικόνες…
Ποια εποχή του χρόνου σου θυμίζει το τραγούδι;
Σε ποιο
μέρος σε μεταφέρει; Τι μπορεί να γίνεται εκεί;
Ποιοι είναι οι πρωταγωνιστές της
ιστορίας σου;
·
Τραγούδι:
Δοκίμασε να το τραγουδήσεις,
διαβάζοντας τους στίχους στο παρακάτω βίντεο:
Για μεγαλύτερη διευκόλυνση, δες
και τους στίχους γραμμένους στα ελληνικά:
Φάτου γιο
Κουπλέ: Φάτου γιο σι τζάτζαλανο (χ4)
Φάτου Φάι
Φάι Φατού
Φάτου
κάλεμα ουντιό
Φάτου γιο
σι τζάτζαλανό
Ρεφραίν: Mπούτου
μπέλε μπούτου μπέλε (μπούτου μπέλε) (x3)
Ό μάμι
σέρα ό μάμικας (μπούτου μπέλε) (x2)
Ζία κάνα κάνφα μπουλόντι Φάιε ζόρο
λα
Σόντια
γιε, σόντια σόντια ίνα γκάμπια
Κόκο ίνα
κοσογιάνγκο, κόκο ίνα κοσογιάνγκο (x2)
·
Xορός;
Δημιούργησε
μια απλή χορογραφία για το κουπλέ και το ρεφραίν.
Ιδέες μπορείτε να πάρετε από το παρακάτω βίντεο:
Στην τάξη είχαμε δημιουργήσει ομαδικές
χορογραφίες. Τώρα ήρθε η ώρα να δημιουργήσεις τη δική σου!!!
·
Ώρα για boomwhackers:
Παρακάτω
θα βρεις μία παρτιτούρα με την αρχή του τραγουδιού. Οι νότες είναι
χρωματισμένες, με τα χρώματα των boomwhackers.
Δοκίμασε
να παίξεις την παρτιτούρα, χτυπώντας κάθε φορά πάνω στον αντίστοιχο μουσικό
σωλήνα
Προσοχή: Όταν 2 νότες είναι ενωμένες με
καμπύλη, δεν παίζω τη δεύτερη νότα. Επίσης, όταν έχεις μάθει το τραγούδι πολύ
καλά, θα σου είναι πιο εύκολο να ακολουθήσεις την παρτιτούρα.
Εργασία:
·
Στείλτε μου ως φωτογραφία ή ως σκαναρισμένο αρχείο
την ιστορία που γράψατε στο πεντάγραμμό σας.
· Όταν γυρίσουμε στο σχολείο, θα δοκιμάσουμε τις
χορογραφίες σας και θα παίξουμε με τους boomwhackers την αρχή
του τραγουδιού!
Ανυπομονώ
να θαυμάσω τις δημιουργίες σας!!!
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου